onsdagsrensning

hej! spenderat någa timmar här på fömiddagen med att städa och sortera min garderober och lite smycken, har bestämt mig att ta tummen ur och lägga ut en del till försäljning. har så sjukt mycket grejer som jag inte använder och en del som till och med har prislappen kvar så det har jag pysslat med här någa timmar.

ska in och träna nu och senare ska jag möta upp erica som flyttar till stockholm på fredag. vi ska käka lite mat och gå och se nya twilight, längtar! kramis 


några av mina mest flitigt använda smycken, dom två stoa halsbanden är nya och kommer från bikbok så har dock inte hunnit använda dom så mycket än men känner på mig att dom kommer bli nya favoriter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket ska du ha för miumiu väskan som lägst ?? såå fin, titta överallt i turkiet efter en sådan man hitta ingenstans!! Skulle bli öerlycklig om du ville sälja den!!:)

2011-11-16 @ 22:25:37
Postat av: alexandra

jag vet inte riktigt, beror lite på hur mycket jag kan få för den :) köpte den för närmare 2000 och den ligger mig varmt om hjärtat så jag måste få fundera lite men jag ska absolut överväga det :) kram på dig

2011-11-17 @ 00:29:41
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback