shopping

hej! vag gör ni goingar en fedagskväll som denna? jag skulle egentligen vart ute på äventyr ikväll men känt mig lite risig hela dagen så valde att stanna hemma med en godispåse i knät framför idol istället. jag och mamma satt i varsin ände av soffan och grina till moa och robin. herregud va dom är bra!


var på torp en stund förut, skulle egentligen bara köpa en ansiktskräm och luncha men jag och mamma lyckades bränna av 4 timmar med en del shopping. hittade bla den underbara glittriga toppen (som jag har en likadan i silver) och underkläderna från h&m nedan.
nu ska jag gå och tvätta mig och sedan krypa ner i sängen och sätta på någon bra film. försöka somna i tid för en gångs skull för gissa när jag somnade inatt? 6 i morse.. ajaj.. kram på er !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade tröjan?

2011-11-26 @ 00:53:26
Postat av: alexandra

249 kr :)

2011-12-02 @ 13:33:38
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns den kvar?

2011-12-15 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback