dreaming

hej allihopa! vet att uppdateringen inte rikrigt är igång än men det kommer, och ni ska veta att era kommentarer hjälper till en massa. mycket roligare när man får respons av er! :)

sitter i soffan med nallebus i famnen och drömmer mig bort till värmen. skulle ge mycket för att komma iväg ett tag, bara få ladda batterierna med mina vänner i något varmt land. någon som känner sig sugen? 
ska fösöka ta mig till gymmet här om en stund men oj vad det känns trögt. orkar verkligen inte, vill hellre stanna kvar och mysa med mina lillkille. men är sjukt sugen på film och popcorn ikväll så jag antar att  jag måste.
hoppas allt är bra med er! kram kram  





bilder från magaluf och turkiet i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback