with or without you


om det är pga av att jag somnade framför bjönböder eller om det bara är för att det snurrar runt i mitt huvud som aldrig förr det vet jag inte men jag kan verkligen inte somna.
 är hur trött som helst men ändå bankar hjärtat ur kroppen och det känns nästan som jag skulle kunna springa en mil. tack och lov för att det är fredag imorgon säger jag bara.
tänkte börja dagen med ett träningspass och sedan möta upp stina en sväng. vad för bus som händer på kvällen får vi se.
näe dags för ett nytt försök. natti puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du är =)

2011-11-25 @ 08:27:34
Postat av: Anonym

hej fin bild! =) kanske en lite personlig fråga men hoppas att du kan svaraa! har du fortfarande yasmin? hört massa biverkningar om dem som illamående, yrsel o viktökning..inget du har känt av eller så? har du testat någon annan sort innan isåfall vilken o varför fortsatte du inte med den? Har så himla svårt att hitta ngt som funkar.... ha en bra helg! kraaam

2011-11-25 @ 14:16:22
Postat av: Anonym

Bestämt dig om miumiuväskan ännu ? :P

2011-11-25 @ 14:19:51
Postat av: Anonym

jättefin bild :) vad händer för kul i helgen då?

2011-11-25 @ 14:22:07
Postat av: Anonym

hej fin bild! =) kanske en lite personlig fråga men hoppas att du kan svaraa! har du fortfarande yasmin? hört massa biverkningar om dem som illamående, yrsel o viktökning..inget du har känt av eller så? har du testat någon annan sort innan isåfall vilken o varför fortsatte du inte med den? Har så himla svårt att hitta ngt som funkar.... ha en bra helg! kraaam

2011-11-25 @ 14:30:00
Postat av: alexandra

tack allihopa :) angående mina ppiller så äter jag fortfarande samma som jag har gjort i 4-5 år nu. hade en annan sort från början som jag mådde piss av, kommer dock inte ihåg namnet men antar att det var dem som alla börjar med. jag har inte märkt av något sånt alls, tycker att dom funkar bra. men sen är det väl olika också.

sen om min älskade väska så har jag inte bestämt mig rikrigt, mamma blev hur arg som helst när jag nämnde det men jag får nog fundera ett litet tag till :P

nu i helgen vet jag inte rikrigt, eftersom att det blev lugnt idag så kanske det blir någon utgång eller något annat skoj imorogn :) ska ha lilla ellen hos oss också så det lär bli en del mys med henne.

kram på er!

2011-11-25 @ 22:16:44
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej no problemas! :) jag lär nog fortfarande vara intresserad om du nu bestämmer dig för att sälja :) varför bleev hon så arg? nyfiken kram!

2011-11-26 @ 02:37:23
Postat av: Linn

Fin du är Alexandra :)

2011-12-12 @ 22:33:38
URL: http://linnzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback