spontanshopping

hallå där! tog precis en paus från städandet av mina garderober. eller jaa om sanningen ska fram har jag bara slängt in allt som låg på golvet haha. men tanken fanns där i alla fall. nä men jag skulle verkligen behöva städa, får ta det imorgon.. eller någon annan dag..


vad har ni gjort i dag? efter skolan tog jag mig en tur till torp, skulle byta storlek på ett par jeans jag köpte igår men jag sprang på så mycket snyggt så det fick följa med massa hem. spontanshopping gillar vi! sedan körde jag kondition på gymmet och nu ikväll har jag käkat lax och bara chillat. 
är helt slut så ska snart lägga mig och läsa lite bok. ska försöka visa er all shopping imorogn, försökte ta kort förut men det var alldeles för mörkt. sov gott. puss



tänk om man kunde haft lite av denna ordningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback