borta bra men hemma bäst

heej! nu är jag hemma efter en helt underbar vecka nere i turkiet, solat och badat och bara levt loppan i värmen en hel vecka med mina vänner. kändes inte helt kul att komma hem till ett regnit sverige när planet landade inatt men ändå skönt att vara hemma. borta bra med hemma bäst.
idag har jag legat och sovit nästan hela dagen vilket behövdes, dock är jag för pigg för att somna nu men jag måste ändå försöka sova snart för ska upp till skolan imorogn bitti. 
godnatt allihopa, jag berättar mer om resan imorgon. puss och kram


glada tjejer på väg hem inatt

ps,
ni får förlåta mig för att jag inte har uppdaterat på hela veckan men internet funkade inte så min dator var egentligen bara onödig extravikt. tar igen det denna veckan. kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bilder!:)

2011-09-13 @ 00:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback