hej på er!

jag blir tokig på mitt internet, det hoppar ur precis hela tiden. är helt handikappad utan. i-landsproblem kanske men ändå haha. hoppas att det löser sig snart.
hur har ni det? jag sitter och går igenom massa kort, var på ikea igår och handlade bla lite ramar så ska välja ut några fina kort att sätta i dom tänkte jag. senare åkte jag och elin ut till jossa och planerade lite inför resan som börjar närma sig. söndag åker vi! ska bli sååå skönt. förutom resprat smakade jag på min första kantarell någonsin (usch) och så bakade vi sockerkaka.

idag har jag bara slappat hela dagen, skulle åkt och tränat men jag somnade i soffan istället så blev inget med det, får ta en sväng med rockringen här hemma istället. annars blir det lugnt ikväll, ska mysa med mamma pappa och nallis. ha en fin fredags kväll allihopa! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback