man in the mirror



hej alla vakna. varför är det så att när man måste sova går det inte hur mycket man försöker medans när man inte får somna så kan man knappt hålla ögonen öppna? í alla fall, jag kan inte somna. legat och kollat några 24 avsnitt och nu har jag legat i mörkret och lyssnat på massa michael jackson låtar en stund men sömnen kommer aldrig trots att jag egentligen är svin trött..
men imorogn är det rå plugg som gäller efter det träning sedan hörde jag en fågel viska om utgång (hörde jag rätt?) så jag antar att det inte finns mycket mer att göra än att försöka ännu mer. 
sov gott alla söta. kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur sminkar du ögonen? :)

2011-09-16 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback