tisdag



godmorgon tänkte jag säga men det känns nästan så. hej på er! hur är det? jag är helt död, legat utslagen i soffan hela morgonen så det blev ingen skola, min hals bultar och huvudet värker så tyckte att jag kunde ta en till dag hemma för att ladda upp batterierna. 
fick hem alla kort som jag beställde förra veckan så jag tänkte ta mig tid och sätta upp alla i mitt rum men innan jag gör det ska jag ta med nalle ut på en prommenad i ett försök att komma igång. orkar man ett lätt träningspass sen tro? får fundera på det. kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är

2011-09-13 @ 19:19:47
Postat av: cat

Hi what did u use on your lips on this picture ? beautiful color :) produkt/number ? and what kind of sun bronzing powser product/number ? please answer :) have a nice day

2011-09-17 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback