världens bästa tvillingar

hej! har precis käkat popcorn och kollat på film med mamma och nallis. ska snart lägga mig men innan ska jag välja kläder och packa väskan för imorogn, är alltid så himla död på morgonen så då kan jag ligga kvar lite längre i sängen. 

stina och maja fyllde i fredags så i går var det födelsedagskals och utgång, blev dock inte så mycket utgång för min del, köade i en och en halv timma utan att komma in och sedan fortsatte allt att gå utför. men förfesten va grym, grattis igen! 
idag däremot har det varit hur lugnt som helst, bara slappat hela dagen.
nu ska jag sätta fart här, vi hörs imorogn alltihopa! men hörrni vad har hänt med era kommentarer?? ni brukar ju vara grymma på det, kom igen nu. kramar på er, godnatt


bild från magaluf, grattis igen flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback