victoria ghost

godmorgon! jag döör, skrev precis ett inlägg om hur fint väder de skulle bli i dag haha.. även om de har tänkt att bli de så har de då inte blivit de än. jag som verkligen skulle behöva lite sol på mitt skinn. jag är nämligen den enda som inte har förstått att de har varit fint väder dom senaste dagarna så jag är lik blek. på rikrigt.
men nog om de. just nu är det mycket inredning som står i mitt huvud, kanske inte så konstigt eftersom att flytten börjar närma sig. 1 september smäller de!
i alla fall, en kartell stol i mitt hjärta. den hade passat in så oerhört bra i min finfina lägenhet. en victoria ghost. känner dock inte för att punga ut 2200 i nuläget.. men inflyttningspresent ? vem vet ? kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback