120113



hej! nu var det ett tag sen igen.. egentligen mest varit med mina kompisar det senaste, försökt att inte tänka på så mycket annat förutom lite träning fram tills att jag lyckades dra på mig något virus, så nu ligger jag här med feber och ont i halsen och öronen och gör absolut ingenting. känns bra. varit feberfri hela dagen så skulle gått ut och käkat med tjejerna ikväll men så kom det tillbakal, jippie.. hoppas det är borta imorogn, orkar inte ligga hemma en dag till..

hoppas allt är bra med er och att ni fortfarande kikar in lite då och då! min uppdatering ska bli bättre, vore roligt om ni kunde komma med önskemål vad ni vill läsa om osv.. ge mig lite inspiration! i mitt huvud står det still just nu. godnatt, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fått frågan innan, men du svarar inte riktigt på den tycker jag hur kom det sig att du slutade gå som vanligt i skolan och hur länge har du läst hemma? Varför liksom? :P

2012-01-14 @ 05:51:29
Postat av: ida

Det skulle vara kul om du började med "dagens outfit". Du har så snygg stil. =)

2012-01-14 @ 18:07:13
Postat av: Hör av dig!

2012-02-14 @ 02:37:37
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-14 @ 23:37:44
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback