new years eve



hej! hade ni en bra nyårsafton allihopa? min kväll började först med middag hemma hos stina och maja, där bjöds det på bästa sällskapet, massa mat och alkohol.
runt 10 tiden fortsatte vi mot harrys och dansade ända in på små timmarna. det ska tilläggat att jag hade ett par mördar klackar på mig så idag kan jag knappt röra fötterna. men vill man vara fin..
nu ska jag hämta mig något mumsigt och kolla på film, ta hand om mitt bakis huvud. inte bara jag som har ont i huvudet idag kan jag tänka mig? haha. puss och kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klänningen! vad har du för bh under ?

2012-01-01 @ 23:31:51
Postat av: alexandra

tack :) jag hade faktisikt ingen bh

2012-01-01 @ 23:48:52
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Helvete vilken snygg klänning!!!

vart är den ifrån?

2012-01-06 @ 15:27:39
Postat av: alexandra

zara :)

2012-01-11 @ 00:31:36
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback