-


klockan är mitt i natten och jag förstår inte varför jag uppdaterar nu när jag inte har gjort de innan. men ibland kommer det över en antar jag. ligger med min krullis i min nybäddade säng och tänker lite, det har varit så mycket sista dagarna bara, många tråkiga besked och jobbiga beslut. mycket känslor. idag kom ännu ett..
känner bara för att prata av mig en stund, istället får jag nöja mig med att skriva av mig här. sånna här sunder önskar man mer än någonsin att man hade någon bredvid sig som bara fanns där och lyssnade. en mysig famn att krypa upp i..
varför kan inte någonting för en gångs skull bara flyta på? precis när man tror att allt ska bli bra så vänder det igen eller dyker upp något nytt.. tröttsamt
nä bäst att försöka sova lite så jag orkar upp imorogn. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du fortsätter uppdatera :)

2012-03-07 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback