7 mars 2012


jag vet inte om det är någon av er som fortfarande läser här och jag blamear er inte, det var ett tag sedan.. tänkte försöka komma igång lite långsamt igen, även om ingen läser.. så hur början man då? hmm finns så mycket jag skulle kunna säga men bara för de kommer jag inte på något..

men vad har jag gjort de sista? egentligen ingenting utöver de vanliga, livet rullar på i stort sett som förut.. en sak som kanske inte hör till vanligheterna är att jag gått från blondin till brunett till blondin igen på cirkus en månad, den ni! dock har håret tagit rejält med stryk. om jag någonsin får för mig att göra något med mitt hår igen stoppar ni mig innan det är för sent, okej??
nej men nu ska jag inte sitta här och snacka hår.. hur mår ni? vad har ni gjort de sista? tell me everything....
jag har precis varit i väg och handlat lite mat, har huset för mig själv så tänkte slå på stort och bjuda en kompis på tacos ikväll hehe. innan de blir det combat, måste jobba på mina små muskler, japp ni hörde rätt, även om jag kanske alltid har haft så är det första gången som jag faktiskt kan känna av dom små liven hihi *stolt*.
men innan jag gör något annat måste jag få i mig lite frukost för de har jag inte hunnit med än. puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback