work hard


hej! jag kom precis hem från torp, var tvungen att hämta ut lite recept, innan de var jag på vårdcentralen och innan de var jag på gymmet så det har varit fullt upp fram tills nu. och snart åker jag in till gymmet igen, just de. nu har jag bestämt mig, jag menar bestämt mig på rikrigt. är så jäkla trött på att träna som en galning utan några större resultat. något gör jag uppenbarligen fel? kan dock inte säga att jag vet vad det är. men vad det än är så är det slut med de! skaffat mig ett par nya skor och ett par inlägg så nu hoppas jag att knät ska hålla bättre och då finns det inga fler men.
kollade förövrigt upp knät förra veckan och röntkade utan att få några svar på vad det skulle kunna vara, vilket iofs är bra men istället vet vi inte vad som är fel, vilket betyder att jag blir illa tvungena att göra en titthålsoperation.... men nog om de, nu sticker jag till gymmet och svettas. köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback