rainy day

heej! haha jag som va så jädra taggad kommer på noll, cero, nada, ingenting att skriva om.. skyller på vädret, regnet har fullkomligt öst ner hela dagen i våran lilla stad. ingen inspiration alls, sitter i mina gamla mysbyxor med hål i och fasar över att behöva gå ut med nalle. haha synd om mig.. tänk vad mycke roligare de hade varit om jag hade haft ett par gööör snygga hunter stövlar nu! tomten? 
men vet ni! imorogn då jädrar i mig börjar mitt nyttiga liv (för 10000 gången?). måste ta mig till gymmet även om de så är storm ute. snälla hjälp mig, tagga mig!? vad gör ni alla hurtiga människor för att hålla motivationen uppe? TIPS TACK??  kramis 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill också ha sånna!

2012-09-25 @ 21:23:39
Postat av: Anonym

Går du i skolan eller jobbar du nu? Hur mycket kostar din lägenhet/månaden

2012-10-02 @ 11:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback